NilBensu yaa canımsın🫶 Ne kadar güzel ki kendini sorguluyorsun sorgulayan insan her zaman Allah’ın izniyle düzlüğe çıkar… benden tavsiye istersen eğer ölümü sürekli hatırla. Öleceğiz kabire en sevdiğimiz bile gelmeyecek. Sadece amellerimizle basbasa kalcaz… her an ölüm aklında olursa ibadet hususunda da emin ol çok nefsini kırarsın🤍 birde bol bol dua, her an allahım bizi kayır demek lazım 🫶
Ve ne olursa olsun ev mi süpürülecek ilk namaz kıl vakti girdiyse. Asla süpürdükten sonra kılarım deme seytan oyalar geçer vs. Ezan okunduğu gibi abdeste koşarsan seytanı dinlemeden bir zaman sonra sana kılma demeyecek. Susar mı? Tabiki hayır. Bu sefer de vaktinde kıldırmaz son dakikaya bıraktırır. Heeep seytanla nefsle mücadele içindeyiz. Cunku burası dünya geçici ayette Allah buyuruyor “hanginiz daha güzel amel isleyecek”
İste bizim imtihanımız bu.. İnsaallah bizler de evlatlarımız da kazananlardan oluruz 😍