Kızlar kızımın morarması dün gece farkettim bacakları şiş acaba kilomu aldı diye üstünde durmadım gece beraber çok agldk neyse kucağımda sakinlestiriyordum bacakları mosmor olmuştu yere koydum kan akışı olsun diye doktorumuz gelişim aşamasında olabilir demişti 6 ayı bekliyelim dedi o doktor da aşırı uzak bı yerde hani sıkıntı yok giderim ama ilgili doktor bulmdm kalp damar cerrahisine gittim çok şükür herşeyi iyi çıktı egg bakıldı eğer dedi rahat edemickssn normal kardolijiye gidebilir sin dedi sorun yok gayet iyi dedi ciğerlerine bakıldı.Buyuk ihtimalle beyaz tenli ondanmi oluyor 🥺