habibey Nevresim ve yastık kılıfı şeklinde ilgilenen yazabilir. Emzik zinciri ve hastane çıkışıda var İsteyen olursa hesabıma eklerim oradan alabilir. Kargo ücretsiz şeklinde dolap tiniminibutik1 adıyla.
cauahsen Evet biliyorum ben de yeni anne oldum ismi Anı İlay, fakat görünce çok hoşuma gitti sadece emzik zincirini alabilir miyim fiyatı nedir ? Alıcı olmazsa da alabilirim beklerim yani satılmasını sorun yok ☺️ Bebeğiniz sağlıklıdır umarım. 🙏🏻
habibey cauahsen malesef doğumdan sonra kaybettim. Nasip olmadı. Görüp üzülmektense yaptırdığım fiyatına daha altına satışa koymak istedim. 🌺