prensesininannesi5838 Bebeğimi en son 11 30 da beslemistim gece ondan sonra bida kalkmamışim 4 de kalktım kızlar kan şekeri dusmusmudur ilk defa başıma geldi ama 11 30 da 60 cc mama vermiştim 1 ay 8 günlük bebek
ayse0885 prensesininannesi5838 mama içiyorsa normal sütte içse idi bazen 3.5 saat uyuyor bizde 12 uyanmıştı içmişti 4:15 gene uyandı 1 ay 19 günlük artık daha uzun uyuyabiliyorlar
Poncikkkk prensesininannesi5838 o yorgunluktn uykusuzlktan uyanamıyoruz oluyor öyle çok gec değil zaten farkedip hemen emzirmişsin zaten ben alarm kurardım uyanmak için sarılık olmasın emzireyım diye bilerek saat başı ayarladım bazen uyanamqzdım bazen bebeği uyandıramazdım böyle iki üç saat emzirmediğim zamanlar oldu
Tu_Na prensesininannesi5838 ay birşey olmaz biri daha böyle post açmıştı normal bunlar demiştim beni doveceklerdi neredeyse normal canım büyüyor doyuyor manada yediyse birşey olmaz ya i bennim bebegim hep öyle
prensesininannesi5838 ayse0885 ay ne biliyim.bebegimi aç bıraktım diye elimden gelse aglayacagim o derece çok üzüldüm bida alarima güvenip uyumamm bile valla tek onun canı sağ olsun da ben uykusuz kalayım hiç önemli değil ya
prensesininannesi5838 m_d_k34 ay aksilik 11 den önce emzirmistim fazla geçmedi diye 11 30 da mama verdim 60 cc sadece sütte almadi korkuyorum açıkçası bidaha uyumam kesinlikle alarm çalar diye güveniyorum.oda bazen calmiyo
m_d_k34 prensesininannesi5838 endişe etme bir kez aç kaldı diye bişey olmaz çok uzun saatler kalmamış sonuçta gittikçe gece beslenmesi aza iniyor zaten.
eusems prensesininannesi5838 benim bebeğim 35 günlükken uyumuştuk 3 4 saat uyandığında güzelce besledim ben de mama meme ilerliyorum bir sorun olmamisti. O gün bugündür gece 1 kere mutlaka 4 saat uyku yapiyor.
EmineMercan prensesininannesi5838 öncelikle sakin ol tabi ki uyuycaksın dinleneceksin ki sütün olucak . Alarm duymamışta olabilirsin . Meme + mama vermişsin zaten . Bi dahakine daha dikkatli olursun ama birşey olmaz kendini suçlama yoruluyoruz insanız sonuçta
prensesininannesi5838 eusems ay ne biliyim ya cok korktum sonuçta annesiyim onu bekleyemem diye çok üzüldm
prensesininannesi5838 EmineMercan memeyi öncesinde vermiştim cok ta emmemisti zaten ama mamayi icmisti
prensesininannesi5838 Poncikkkk benmde oluyor ya gerçekten yorgunluktan ama ne biliyim evaldima yetememjzlik geliyo aklıma uyanmadigimda çok korkuyorum aceba kan değeri düşer mi diye
Poncikkkk prensesininannesi5838 evet anneyiz sonuçta vicdan azabı oluyor bende aynılarını yaşıyordm ama robot değiliz ki canım elimizden geleni yapıyoruz işte bebeğimizi hep orda bırakıp gezmiyoruz onunla geziyoruz biz önce yemek yiyp onu sonraya bırakmıyorz oyunlar oynuyorz kıyafetleri kirli bırakmıyorz
prensesininannesi5838 Tu_Na yok canim ben bisey demem de ne biliyim yani evladımı besleyemedkm kalkamadım diye çok uzuldum
prensesininannesi5838 Tu_Na ciddi mi diyorsun ay ne biliyim bende çok korkmuştum bebeğimi aç koydum diye
Tu_Na prensesininannesi5838 kız yok sakin ol için rahat olsun her bebek farklıdır tabi ama sen daha iyi bilirsin ama 4 saatle birşey olmaz sarılık riski kalkan bebeklerin beslenme saati artık bebek kendi belirler emin ol açıksa kalkar dene. Bir defa birşey olmaz gündüz uyursa uyandırma bak kaç saat yatıp kalkıyor
Tu_Na prensesininannesi5838 yok yok endişe etme büyüdükçe yemiyecek ikinci ayında ben meme reddi yaşadım gündüz emmedi beni ağlıyordu gazliydi uyku sersemi olunca emerdi eğer bez sayısı kirli 4 den fazlaysa hiç endise etme