Bebeğim doğdugu günden beri biberon ile besleniyor .emmedi.Sütümü sağıp verdim hep.Ama 20-25 günden sonra gaz sancıları kıvranmaları arttı biberonu zar zor içiriyodum o kıvranırken.bu arada mukuslu kaka ağlama krizleri uykusuzluklar da vardı alerji doktoruna götürdüm.Yumurta beyazına hafif reaksiyon gçsterdi deri testinde .Ama süt yumurta dana eti kuruyemiş tavuk etini kestik eskiye nazaran daha iyi gaz sancıları sadece açlık belirtisi göstermiyor 4 saat bile aç bırakıyorum aynı oranda süt veya mama içiyor.Bir noktadan sonra söylenmeye baslıyor biberonu çekmiyor.akışı begenmigor diye biberona delik açtık yine aynısını yapıyor içmeye başlıyor sonra cok hava yutuyor farkediyorum az biraz içip bırakıyor.Kilo alımı da cok yavasladı.benim zorumla besleniyor .Böyle olunca da ara ara içirdigimi geri kusuyor.Daha 3 ay 1 haftalık çok üzülügorum. Bu noktada ne yapacağımı bilemiyorum.Kaşıkla da besliyorum istemiyor.hep bi söylenme halinde beslenirken kafasını oraua buraya ceviriyor ıkınıyor gazı var diyorum mide gazını cıkarıyorum yine aynı sanki kaka için uğraşıyo ama yapamıyor zorlanıyro bırakıyor cok yıprandım allah rızası için bilgisi olan basına gelen varsa yardımcı olsun çok üzülüyorum