Kızım 2 ay 11 günlük bugün kalça ultrasonu çekildi. Sol tarafın ölçümlerinde farklılık gördüler çıkık demediler. Bakan kişi asistan miş sorun mu var dediğimde doktoruna gidin sorun ben gönderdim ölçümleri dedi. Doktoruna gittik endişe etmeyin 1 ay sonra tekrar gelin bugün pek çok kisiyi böyle gönderdi buraya o kişi dedi. Ama içim içimi yiyor 1 ayı bekleyemem özel doktora gitcem ama çok kötü hissediyorum böyle olup da bı sıkıntı yaşayan oldu mu