Merhaba, benim bebeğim 8 aylık gece 12 de uyuyordu daha küçükken gece 2 de uyurdu ben tam doymadığını düşünerek mama veriyordum geceleri yani beslenmesi arttırmıştım. Yinede uykusunu saat 10 a çekebildim ancak oda şu şekilde oldu ne kadar uğraşırsam uğraşayım gündüz uykularını uyumadı 10 dk da bir kalktı haliyle gece erken uyumaya başladı. Ancak kendisi düzene soktu ve yatacağı oda loş olmalı eline uyku arkadaşı verebilirsin ona zarar vermeyecek şekilde uyurken. Benimki de memede uyuyor bu arada. Daha farklı nasıl olur hiç fikrim yok.