Merhaba, 10 aylık civarı bebeği olan anneler nasıl bir beslenme programı uyguluyorsunuz? Kaç öğün ek gıda kaç öğün anne sütü ya da devam sütünden gidiyorsunuz ve merak ettiğim bir şey daha var öğünlerde bir bebek kavanozu miktarına sadık kalıyor musunuz?