Mislina01 Kızlar bebegim 27 günlük ama çok kısa emiyor saatte bir 5 dk 10 dk bazen iki saatte bir en fazla 15 dk emiyor sizce bu yeterlimi sizin bebeklerinz kaç dakika emiyor sizce bu süre yeterlimi
Rzgr Mislina01 benim oglumda cok kisa sureli emiyordu 10dk gecmiyordu hala da oyle ama siz saat başi emzirmeye dikkat edin sarilik riskiniz olabilir. Azda emse surekli meme teklif edin.
Ofiser Mislina01 Benim Kızım da doğduğundan beri kısa süreli emiyor sadece gece biraz uZuyor o da 15-20 en fazla kilo alımı iyi 5 aylık oldu hala da aynı merak etme huyu öyledir cnm
Medine55 Mislina01 Canım hiç takma 😊benim oğluşum 4 aylık oldu doğduğundan beri 5 dk en fazla 6 Dk emiyor 2 saatte bir 6 dakika bana da çok kısa geliyordu üstelik çok kusuyor ama kilo alımı iyi o yüzden doktorlar yetiyordur diyorlar takma Canım 😘😘😘
Tgce16 Mislina01 sorun yok canım sen her emmek istediğinde aynı göğsü ver sütün boşaldığını hissedene kadar ki o göğüsteki verimli tüm sütü alsın, zaten ilk 10-15 dk alacağı sütü alıyorlarmış sonrası uzarsa - benimki bazen yarım saat oluyor - keyfi oluyormuş :)
elmalikurabiye Normal olabilir. Kilo iyi aldiysa sorun yok ama henuz kucuk emmekten yoruldugu icin erken birakiyor bol bol emzirmeye calisin
Mislina01 Medine55 normalde 2 saatte bir 15 dk birini 15 dk birini emmesi lazm diyorlar ondan dolayı az geldi bana
Rzgr Mislina01 insallah olmaz artik. Ben 4. Ayina kadar saat basi emziriyordum. 3160 dogup 2800 e inmisti ilk hafta ilk ay 800 gr almisti verdigi kiloyla birlikte. Doktor ayda 1 kilo alsin diye saat basi emzir demisti. 9 aylik.olduk adam 10 dk dan fazla emmiyo. Suan 10 kiloyuz. Simdide tombik biraz diyor doktor.
Kybele Başka bebeklerle bebeğini kıyaslama, her bebeğin yağlı süte ulaşıp doyma süresi farklı, seninki 5 dk benimki 20 dk olabilir. Doymazsa anlarsın zaten uykuya geçişte zorluk yaşar.