Doktora gittik kalça çıkığı var mı diye çok şükür yokmuş ama kalça gelişim geriliği var dedi bebeklerinde böyle bir şey olan var mı kızlar büyük boy bez kullanın 2 tane bezi üst üste bağla dedi umarım iyileşir ekime de randevu aldık tekrar ultrason çekilip bakılıkcaz kızımın durumuna.