Daha çocuğun kırkı çıkmadı eşim izinde kalkmış 2 persmembedur maça gidiyor geçen hafta çocuk durmadı tek basima bıraktı gitti bugünde öksurur gibi hapşırır gibi korktum bende afedersnz 3,5 atıyorum çocuk bisi olursa daha bi aylık anca oldu beyfendi daha biseyi yok suanlik deyip maça giti ilk benegimiz bide sizce napayım nasi davranayim