1prenses1annee
Biz de üçüncü ayımıza girdik oğlum var erkek bebekleri daha gazlı olur derler bilmem ne kadar doğru hep kucakta uyumak istiyor gaz sancısı olduğu için de hoplama iyi geliyor diye okumuştum . Aynı dediğiniz gibi uyumuyor alıyor ben full ayaktayım aynı sizin gibi bunlar galiba 2023 paket 😂 şu anda alıyor kucağımda dikteyi konuşarak yazıyorum 😂😂😂
Bu arada yedigime içtiğime çok dikkat eden biriyim ne yersem yiyim Google’dan bakıyorum gaz yapıyor mu yapmıyor mu veya çevremdekilere soruyorum ona rağmen böyle bu çocuk damla olarakta bir biogaia ve sab sımplex kullanıyorum