Benimdunyamm Kızım ateşlendi dönüşümlü calpol ve dolven veriyorum antibiyotik de içiyor ama ateşi düşmüyor şuan başına bez koyuyorum bez koyunca iyi ama bez ısınınca gene 38.5 falan oluyor böyle bez koymam tehlikeli mi napayım ben sastm
Girlpower Benimdunyamm ılık bi duş aldırın ateş düşürücüyle düşüremediyseniz paranox s fitil var fitil verebilirseniz ama son çare fitili deneyin tabi en kısa zamanda da bir doktora gösterin
Raziye0328 Bende aynı durumdayım 10 gündür grip iki gün önce asi oldu şuan ateşi 38.7 başında bezle duruyorum
Raziye0328 Benimdunyamm evet geceleri oluyor gündüz ateşi çıkmıyor dün gece 39.6 gördük acile gittik iğne vurdular düştü bugünde mı gitsem diye düşünüyorum çok kötü bişey ya aşi mı hastalıktanmi çözemedim
biricikk Başından geçmis biri olarak bez koymanin bir sakıncası yok doktor bana alnına koltuk altına ayaklarına bez koyabilirsin dedi her uyandiginda değiştir