Merhabalar anneler bebeğim 7 aylık doğduğundan beri sadece anne sütüyle beslendi 6. Ay dolunca ek gıdalara başladık şuan 3 öğün yiyor. Ek gıdalara başladıktan sonra sanki sütüm azalıyor gibi geldi yani şöyle ki evdeki makinamla sağıyorum çıkmıyor ama bebeğim emince çıkıyor. Gece iki kere emziriyorum bir sorun yaşamıyorum uykuya geri dalıyor mesela. Bu durum normal mi yoksa sütüm azalıyor mu kafamda deli sorular🙈 süt yetmese gece yine de uyur mu aç kalmıyordur diye düşünüyorum. Kilosu vs normal bu arada.