İyi akşamlar herkese;
bebeğim 4 aylık ve doğduğu günden beri reflü yatağında yatıyor fakat son haftalarda sürekli her sabah kalktığımda reflü yatağından kaymış olarak görüyorum. Önceleri ailelerime giderken yatağıda yanımda götürüp koltukta birlikte uyuyorduk. Şimdi gene gideceğim fakat reflü yatağında uyuyamıyor kayıp geliyor. Sizler ailelerinize yada başka birine yatıya gittiğinizde bebeklerinizle ne şekilde yatıyorsunuz? Önerisi olan varmı??