Kızlar bebeğim dünden beri bi tuhaf düzgün bir uyku uyumuyor iştahı azaldı mamasının yarısı biberonda kalıyo sürekli uyanık heycanlı bir hali var ama durup dururken birden ağlamaya başlıyor ve çığlık çığlığa normal bir ağlama da değil aşırı huysuzlandı ben yorulur uyur diye bekliyorum yorulmuyo da. Mahvolmuş bir haldeyim ne yapacağımı bilmiyorum acaba başka bir problemi mi var anlayamadığım. Gazı yok karnı şiş de değil kabız da değil her şeyi iyi ama çok keyifsiz. Dün uyurken odada yalnız bırakmıştım 20 dakika falan yoktum sesini de duymamışım yanına gittiğim de çığlık çığlığa ağlıyordu çok üzüldüm suçlu hissettim acaba o zaman korktuğu için mi böyle davranıyo şu an sizce neden olabilir yaşayan var mı