defmommy Merhaba kızlar bir arkadaşın postu için hazır çekmisken buradan da paylaşayım toplu satmak istiyorum yarın kargo yapabilirim şimdilik bunları çekebildim hepsi tertemiz sorunsuz özellikle elbiseler 1 er kez giyildi kot taytlı takım sıfır sadece yıkandı diğerleri biraz kullanıldı ama sorunsuz sweatler parça başı 50₺ Kırmızı elbise 100₺ Beyaz 90₺ maavi elbise 110 ₺ Takım 100₺ (sıfır) Pantolonlar da 50 şer ₺ toplu alırsanız yardımcı olurım ürünler çok çok temiz güncel fiyatlar da malum bunların yerine bende kızıma bir mont alacağım 😊 almak isteyen olursa hayırlı olsun şimdi çektiğim için ısıktan alalı beleli çıkmış olabilir isteyene gündüz de çekebilirim Bu arada parça başı alındığında 700₺ oluyor ben toplam hepsi olursa 600 e verebilirim
defmommy Makaron merhaba toplu alınısa yapabileceğim rakam ı yazdım normalde sizce de çok uygun değl mi zaten sadece mavi elbisenin fiyatı 350₺ şu an 🌸