Oğlum 2 yaşında ama bu son zamanlarında uyku konusunda cidden çok yıpratıcı oluyor gece 12,1e kadar uymamak için direniyor, gündüz de iki saat uyuyor siz napiyosunuz bu konuda bide illa dizde sallıyorum bı turlu yatağına uzanıp uyumuyor valla çok bezdim🤧 önceden en geç 9.30,10:00 gibi uyurdu