Kızım 12 aylık 9.aydan beri ara ara durduk yere ateşlenirdi hep götürdük testler tahliller hiçbir şey çıkmıyordu ateş düşürücü vere vere geçiriyorduk. Dün sabah geceden yine ateşlendi 37,5 gibiydi. Ateş düşürücü verdim uyudu sabah uyandı yine ateşi vardı hafif. Daha 10 gün önce ishaldi bütün testleri yapılmıştı hiçbir şey çakmamıştı. Yine öyle bir şey sandım dolven verdim kahvaltı etti keyfi yerindeydi uyudu. Bende gittim kendime kahve yaptım içtim 15-20 dk sonra odaya gittim. Yanına yattım kalbi çok hızlı atıyordu nefes alış verişi çok hızlıydı sonra dedim ben evham yapıyorum yine bana öyle geliyordur çünkü evhamlı biriyim. 5 dk sonra uyandırdım ağlamaya başladı ateşini ölçtüm 39,5 gibiydi. hemen soyduk eşim evdeydi duşa sokacaktım ben suyu ayarlarken 5 dk ağladı hiç susmadı eşim birden kız gitti diye bağırmaya başladı. bir baktım baygın havale geçiriyor. eşim dışarı koştu araba bulmak için. ben evde bir o yana bir bu yana koşuyorum kızım kızım diye çığrınıyorum yok yavrum kendinde değil ağzına dokundum kitlenmiş gittim lavaboya su çarptım yüzüne yavaş yavaş ağlamaya başladı 3 dk kadar sürdü. gözlerini açtı hemen acile gittik. kanına bakıld crp 30 çıktı enfeksiyon var dendi yatış istediler orada yokmuş ambulans ile bizi başka hastaneye sevk ettiler hastaneden giderken ateşi 37.4 idi. ambulansta elleri bacakları buz gibiydi titriyordu söyledim üşümüştür dediler. diğer hastaneye gittik doktorun yanına girdik ilk havalesi olduğu için önemli olmadığını crpsi yatış yapacak kadar yüksek olmadığını ateşi 38 altıysa eve gidebileceğimizi söyledi. orada kızım yine titredi. titriyor ama dedim ateşi var diye titriyor normal dedi karşı odaya git ateş ölçtür dedi ve ben kapıdan çıkarken kızım tekrar gitti apar topar götürdüler ikinci kez havale geçirdi 4-5 saat sonra. nöbeti bitti girin dediler kızımı uyutmuşlar ağzında oksijen zor nefes alıyor kalbi 215 lerde atıyor tir tir titriyor. yarım saat kadar sonra kendine gelmeye başladı. damar yolu bulamıyorlar iki gündür 50 yerinden deldiler her yeri delik deşik en sonunda boynundan açtılar. dünden beri hastanedeyiz. ve benim ömrümden ömür gitti üzüntümü tarif bile edemem. evlat neymiş meğer şimdi anladım. siz siz olun 37 37,5 diye ateşi önemsememezlik yapmayın. ben ateşlenince hemen acile götürürürdüm ailem eşim kızardı. sürekli kendimi suçluyorum. bundan sonraki süreç nasıl olacak. bir daha geçirmemesi için dualar ediyorum çok tedirginim. lütfen sizde kızımın sağlığına kavuşması için dua eder misiniz. Şimdiden Allah razı olsun.