Anoniimss Kızlar Selam sol göğsümde mastit oldu ve önere olarak bol bol emzirmemi söylediler fakat bebeğim o göğsümü emmek istemiyor ağlıyor ne yapacağım neden emmek istemez acaba bir fikriniz var mı ? Göğsüm iyice şişmeye başladı nasıl çare bulacağım
esrahilal1 Anoniimss sağım yapın o göğsünüzü ya da tutuş pozisyonunuzu değiştirin sağ göğsünüÜ verir gibi solu verin
Zum_4141 Anoniimss sağıcaksın tuzlu geliyordur o yüzden emmek istemez soğuk sıcak uygulama yap geçer inşallah.😊