Kaç aydır bıktım artık sürekli uyumama uyanık kaldığı süre boyunca beni rahat bırakmama diş ağrısı desem jelini ağrı kesici surubunu veriyorum altı temiz karnı tok gerçekten kötu bı anne olduğumu düşünüyorum ona ilgi gösteremiyorum günde 2 paket sigara içmekten artık kalp krizi geciricem olucem hiç biseyden memnun olmuyo tuvalete bile beraber gidiyoruz duşa giriyorum 5 10 dk kafamı dinliyim diye orda da rahat yok dışarı çıkartıyorum dışarda da durmuyo ne yapacağımı şaşırdım artık zaten hiç bı iş yapamiyorum 11 aydır ocakta bı tencere kaynatıp sıcak bı yemek ne zaman yaptım hatirlamiyorum bile bazen bırakıp gitmeyi düşünüyorum vicdanım el vermiyo öyle bı raddeye geldim ki sabrimin sonlarındayim cinnet geçirmeme az kaldı o beni değil ben onun dünyaya gelmesini istedim ama insan yoruluyo çocuk sahibi olan insanların bile illallah ettirdiği bı çocuk kendi çocugumdan soğudum ben😔