Merhaba canım anneler 🥰 6 buçuk aylık bebeğim var. 1 ay önce ise başladım ve gündüzleri bebeğime anneanne bakıyor akşam ben alıyorum gece birlikte yatıyoruz o beşiğinde ben yatağımda fakat 2 haftadır geceleri saat başı uyanıyor. Daha önce gece en fazla 3 kez sadece emmek için uyanan bebeğim 2 haftadır sebepsiz yere ağlayarak ya da sadece mızmızlanarak saat başı uyanıyor hiç şaşmıyor saatte bir bu durum böyle. İse başladığım için ayrılma kaygısı veya terkedilme korkusu olduğu için mi bu durumda yoksa başka bir problem mi var anlayamıyorum. Bu durum giderek hem beni hem onu zorluyor. Böyle bi sorun yaşayan var mı acaba varsa nasıl aştınız ? Aşabiliyor muyuzzzzz 😔