Bizimki de 2 3 kez uyaniyor. Her bebekte degisiyor durum.
Gece beslenmesi aliskanlik oluyor bi sure sonra acliktan degil de aliskanliktan uyaniyorlar. Benim bebegim 7 bucuk aylik ve daha dusunmuyorum ama arastirmistim nasil kesilir diye. Beslenme saatlerini yavas yavas azaltmak gerekiyormus.
Mesela 10 dk emiyorsa ikinci gun 9 dk emzirin, kademeli olarak azaltin. Mama aaliyorsa da mama miktarini kademeli sekilde azaltin.