Kizlar bebegim iki aylık oldu kontrole götürdüğümde yumurtalik kisti olduğunu soylediler ve bileğinde de bı kist varmış henüz çocuk cerrahisine göstermedim salı günü evime dönüyorum egitik araştırma Hastanesi’ne goturucem başına gelen var mı nasil bir yol izlemem gerekiyor su anda neler yapmam gerekiyor çok üzgünüm 😔