swdysnakbrk en uzak odaya gidiyorum. Eşime söylüyorum o akrabalarına biraz sessiz olmalarını söylüyor. Onun memleketinde yaşıyoruz bu yüzden onun akrabalarına misafirliğe gidiyoruz. Bu şekilde uyutuyorum. Sonra yatırıp salona geçiyorum. Uyanırsa hemen gidip yine emziriyorum. Zor oluyor biraz ama hiçbir yere gitmezsem de iyice psikolojim bozuluyor 😁