Normalde 9 da uyuyan kızım (11 aylık) 2 gündür uykusu geldiği halde direniyor ağlıyor yatakta gözleri kapalı halde sağa sola atıyor kendini saat 22:00 den beri bu haldeyiz şimdi TV açtım bebek şarkıları izliyor gözler açık ağrı kesici verdim yok uyumuyor gözleri kapanıyor 20 dk sonra yine uyanıyor anlamadım gitti hiç atak falan olmadi daha önce pek anlamam hastami diye düşünmeye başladım ama ağrısı yok