Kızlar kızımda doğduğundan beri kansızlık var ama doğru düzgün içmiyor kan surubunu şuan 15 aylık hiç içmiyor meyve suyuyla onla bunla denedim yok zayıfladı yüzü bembeyaz ruh gibi oldu ilacın da tadı çok kötü sanırım kokusu bile çok kötü tadı güzel olan icirebilcegim bı kan şurubu öneriniz varmi su ilacı kullanıp değeri düzeldi diyebileceğiniz