Kızlar merhaba bir kaç gün sonra oğlum 10 aylık olacak, geçen hafta ağzında mantar oluştu ama yemesinde hiç bir sıkıntı olmamıştı, 3 gündür yemeyi reddediyor ama hiç birşey istemiyor su dahil. Genel anlamda iştahlı bi bebekti ama 3 gündür ne oluyor anlamadım? Atak dönemi olabilir mi ? Bu geçici bir süreç mi yoksa kalıcı mı ? Aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
Bu arada ağzı iyileşti iyileştikten sonra iştahsızlaştı bir anda