15 gün oldu neredeyse Denemediğim yöntem kalmadı tereyağ pekmez sarımsak zeytinyağ, ballı su, soğan karanfil, prospan, grintuss(doğal içerikli bir derece iyi gelmişti) gibi.Evvelsi gün burda okuduğum ve bildiğim halde bu tarifi neden yapmak aklıma gelmedi diye üzüldüm.Sarımsak bal limon üçlüsü.Bugün 2. gün ve öksürük bitti.Sadece balgam boğazına geldiğinde oluyor bir iki defa.2 diş sarımsak( ben 1 yaptım)1 tatlı kaşığı bal, 8 damla limon(limonu da biraz fazla kaçırdım:))Sabah ve akşam verdim.Çok şükür bugün rahattı.Bu arada sarımsak rendelenince acısı çıkıyormuş. İyice doğrarsanız hiç acısı olmuyor gerçekten