lelelele34 bazı durumlardan dolayı ben düz yatırmak durumunda kalmıştım. 6. Ayda bebegimin kafasının arkası dümdüz oldu. Şimdi uyudukca sağ sol yatırıyorum. Düzleşme biraz düzeldi gibi ama hiç tedirgin olmayın 3 aylıkmıs yani daha çok küçük.. ben 6. Aydan sonra biraz toparlayabildim ama siz sağ sol yaparsanız daha iyi olur 😅 gün içinde bebeğiniz tummy time pozisyonunda tutun büyük etkisi oluyor. Zaten emeklemeye başlayınca öyle duracağı için daha da bir toparlar. 1 yaşına kadar düzelebilir 🥰🌹1 yaşından sonra da tedavi uygulanıyor ama ona gerek kalmaz sizde ☺️ bir de bazı doktorlar genetiktir kafa yapısı diyor ama şansa bırakmayın derim 🤭