Merhaba kızlar kızım 3ay 18 gunluk bugün evimize misafir geldi toplamda 6 kişilerdi bebeğim sürekli ağladı hiç onların olduğu odada duramadık. .bir de babannesi dedesini bile asla istemedi onlara da ağladı.misafir gelene kadar hiç biseyi yoktu.gittiler yine normale döndü. Oll kez bu kadar uzun süre ağladı çocuğum. Sanırım artık yabancıları farkediyor insanları seciyor.sizin de başınıza geldi mi böyle bir sey.kafama takıldı bi sorayim dedim