Arzu1903 Arkadaşlar kızımda doğduğundan beri kalsiyum yüksekliği var şuan 9 aylık ve tedaviye başlayacak doktor bu konuda bilgisi olam yada başına böyle bir durum gelen varsa beni bilgilendirebilirmi nasıl bir süreç olacak
Angel_23 Arzu1903 canım 2.5 aylık bebeğim var ondada kalsiyum değerleri yüksek çıkmış ne olyoo neden oluyor bilmiyorum bizede bir hafta sonra gel tekrardan bakayım dedi
Buzperisi Arzu1903 Kaç çıktı ? Bizim de yüksek yatış verdiler, idrar söktürücü ve serumla düştü, bugün tekrar kontrole geldik yine yükselmiş 5 gunde yine yatış verdiler ama sebebini bulamadılar, size ne dediler ?
Arzu1903 Bizede d vitaminini kesti doktor değeri geri normale döndü d vitamini fazla olduğu içinde olabilirmiş
yusraelifbulut Merhaba benim kızımda da çıktı kalsiyum yüksekliği dr çocuk endokrine yönlendirdi. Acaba sizin bebişlere hangi uygulama ve tedaviler yapıldı? Ve değer aralığı kaçtı ?
Arzu1903 yusraelifbulut değer 14 ü gördü d vitaminini kestik bizide yönlendirdi ama götürmedim bebeğim çok yorulmuştu artık kan alınacak yer kalmamıştı 3 ay kadar götürmedim sonra tekrar tahlil yaptırdık düşmüştü yoğurt vs çok vermedim öğünlerinde bide d vitamini ni vermedim
yusraelifbulut Bizim de düştü çok şükür. Anne sütüyle beslendiği için kalsiyumlu yiyecekleri çok azalttım. Bir de idrarla atıldığı için su verdik ara ara . Bu şekilde düştü . Değerler düşük olsa ayrı dert yiksek olsa apayrı dert 😣
Arzu1903 Buzperisi 14/15 değişiyordu bayadır götürmüyorum çünkü bebeğim herseyden korkar oldu uykuları kaçtı delik deşik oldu kıyamadm bi inio bi çıkıo bizimkinide bulamadılar
Buzperisi Arzu1903 aynı benimki de korkuyo çok üzülüyorum, ama 14-15 seviyelerindeyse mutlaka götür Allah korusun konu büyümeden hallolsun derim