Bizim Şuan 30 günlük 2 saatte bir emzirmeye devam ediyorum çünkü sarılığı geçmiyor 2 defa yattı hastanede tekrar yükseliyor yarın kontrol var ve gerçekten fark ediliyor sarı olduğu ama bir daha yatırmak istemiyorum saati uzatırsam daha çok sarılık olmasın dan korkuyorum ama bende bir düzen oluşmadı uyandırmadığım sürece uyanmaz çok meyilli uykuya
Lütfen bizim için dua edin sarılığımız yatış kadar yüksek olmasın
Ben bir türlü geçiremedim sarılığı