yeliz346_ Arkadaşlar sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz hangisi daha iyi doyurucu ben Bebelac kullanıyorum kilo alışı felan iyi bebemin ama gaz yapıyor kakasını yapamıyor birde gece çok uyanıyor doymuyor mu acaba ?
simiyyy O her bebeğe göre değişiyor hip combiotik kullanıyodum gaz yapmıyodu kilosuda iyiydi 1 yaştan sonra aptamile geçtim o da iyiydi. Hip organik çok gaz yapmıştı. Deniycen onu yani