ialbayrak98 bizim 60 günlükken bitmişti, bizimde hep sabaha karşı ıkınırdı gerçekten kabus gibiydi ya, doktor hep şey diyodu kakasını yapmayı gaz çıkarmayı öğreniyor ıkınması normal diyordu ama işte bize garip geliyordu sizinde 3 aylıkken biter büyük ihtimalle en kötü 3 buçuk 4e doğru