eqosummm Merhaba , saçımda her duştan sonra sürekli ağırlık ve yapışık yağlı bir his kalıyor . Bu günde kaşınıyordu kaşırken elime sürekli yara gibi şeyler değiyor baktık böyle olmuş , bu nedir kepek ise nasıl geçer ? Şimdiden teşekkürler ☺️
beyzacmvrc eqosummm kepek Nasıl geçer Bilmiyorum benimde aynı Seyreltilmis sirkeli su ile duruluyordum iyi geliyordu eskiden
2boymommy eqosummm sac derin cok kurumus canim sampuan mi degistirdin? Yada bu sampuan sana iyi gelmiyor bence hangisini kullaniyorsun
Tu_Na eqosummm aynısı yaşıyorum bende cildiyeciye git derim ilaç veriyor ve geçiyor bana iyi geldi kaşımın içinde bile çıktı benim
2boymommy eqosummm sampuanini degistir canim mutlaka demekki o sampuan cok tahris ediyor. Bende sampuani degistiririm hep ve bazilari cok tahris ettiginde ayni böyle oluyor ve asiri kasiniyor.
Minmini eqosummm seboreik dermatit yani yağlı egzama bende de var ordan biliyorum🥰 strese bağlı oluyor genelde doktorum bana ketoral şampuan ve momecon damla vermişti.