Ayfa1608 Bebeğim 5.5 aylık 2 numara mamaya tam 6 olunca mı geçmeyelim maması bitti yarın alcam 2 alsam erken mi ??
Yagmur_24 Ayfa1608 ya aynı sorun bende de vardı üşenmesim dpktoru aradım geç bir şey olmaz alma demişti geçin siz de bu anneler her şeyi detaylı düşünür hep🌺🌺🌺
hayalperest2310 Ayfa1608 bende 5 buçuk aylıkken başlamıştım 1 i bulamamıştı eşim mecbur alıp verdik bir çay zeytinyağı koyup vermiştim
Ayfa1608 aslhnblt bebelactı ama hem bitti hemde 2 gündür içmiyor hiç içtiğini kusuyor Aptamil kullanmıştım memnundum tekrar aptamil alcam
aslhnblt Ayfa1608 sma kullandm ben 1 sene boyunca düşünürseniz 2.600 Gr 600 TL ye satıyorum 2 numara hiç acilmamis
Ayfa1608 aslhnblt teşekkür ederim canım da sma yaramadı bize kabız yaptı hep. İnşallah ihtiyacı olan birini bulursun
egee_momm Ayfa1608 bende böyle bi post açacaktım 3-4 gün önce başlasam birşey olur mu diye olmaz heralde 🫠