123fff Kızlar bebeğim 40 günlük yetişkin kirpiğine benzer bişey var gözünün içinde doktora götürmeli miyim yoksa çıkar mı kendiliğinden
Zuhal44 123fff sen çıkar peçeteyle bastırmadan benim bebeğime çok oldu ben çıkarıyorum gözüne zarar vermeden peçeteyi üzerine koyarsan hemen yapısır zaten peçeteye
beyzacmvrc 123fff kendisi çıkaracak ellemeyin Bir gözüne kirpik bir gözüne Saci kaçmıştı o zamanlar doktor ellemeyin onu kendi kendine atacak goz ddi Bizdeki gibi rahatsız etmiyormus bebekleri. Bir tabaka varmış o koruyormus. Uzun zaman kaldı ama çıktı kendisi
123fff MinikPandam_ ellerimi dezenfekte etsemde miltop kağtırırım diye korkuyorm bide nasıl sokcamki gözünün içine tam ortasında ya
Lolik 123fff hayır ellemeyin sakın gözleri çok hassas bizim bile nasıl tahriş oluyor ellediğimizde, oğlumun kirpiği kaçardı sonra kendi çıkardı merak etmeyin