parlakli1990 Kızımda 10 gündür kaşıkta geçmeyen şişlık vardı geçmeyince doktora gittik fıtık olduğunu söyledi 8 mm ameliyattı nasıldır zor mu
Ensensr13 parlakli1990 6 aylıkken ameliyat oldu oğlum. Sadece yarım saat gözetim altında kaldık. Hiç ameliyat olduğu anlaşılmıyordu. Çok kolay bir ameliyat korkmayın.
kumsalinda234_ Benim kardeşim 5 yaşındayken olmuştu kasık fıtığı ameliyatı ameliyattan çıktı aks evde top oynadı o kadar rahat ve ağrısız olmuştu ameliyatı