karahann
Serum uzun bir süre kullandım ama ben mi beceremiylrdum bilmiyorum gerçi doktora da gittik bir cok sfer yaptılar ama içinden bişey cikmiyor o an biraz açılır gibi oluyordu o kadar. Aspirator de doktor onermedi. Eltim de gördüm adı ne olarak geçiyor bilmiyorum vakumlu gibi basıyorsun burnuna tutuyorsun hup diye çekiyor sadece bununla gerçekten burnunu güzel temizledim. Gün içinde de doldukça müdahale ediyorum çok kolay oluyor.