6 aylık kızım 2 gündür grip ne yaptıysam geciremedik hastaneye gittim ama hiç bir şey yapmadilar calpol ver diyip durdu o da bi işe yaramadi kendim de gribim bana da bişey vermiyor emiyor çünkü. Emdikce daha da tetikliyor gribi. Sürekli uykusundan uyaniyor. Gözleri baygın bakiyor yasariyor gözleri. Kıyamıyorum da içim parçalaniyo öyle görünce derin derin ağlıyor var mi bi tavsiyeniz