Balkabagi Kızıma 6 aylık iken yapmaya başlamıştım oda sadece anne sütü alıyordu 6.ayda yapmamın nedenide yeni öğrenmiştim bu yöntemi ondan hani bende arkadaşımdam duymuştum aslında yemeyecek sadece ağzına süreceğiniz için bir zararı olmaz diye düşünüyorum ben ama bebeğiniz küçük sizi zor durumda bırakmak istemem siz isterseniz bir çocuk doktoruna sorup öyle yapın hani yutmayacak sadece damaklarda olacak ama sonuçta zeytinyağı ve karanfil olacak ne olur ne olmaz kafamıza göre hareket etmeyelim sorup yaparsanız daha iyi olur🤗