Roniya Hanımlar merhaba. Sudocrem, mustela, sebamed, hametan, bepanthol, arko, hipp. Bunların dışında kullanıpta memnun kaldığınız pişik kremi var mı?
Smhdmr Roniya sudocrem kesinlikle... ama pişik olmasını beklemiyorum ben sürerken... mesela her kakadan sonra kesinlikle sürüyorum... akşam yatarkende mutlaka sürüyorum ve bebeğimin altını açtığımda mutlaka 10 dakika havalandırıyorum 😉
ybk2019 Roniya kesinlikle sudocrem oğlum 3 aylık hafif pişik olur gibi oldu daha önceden sebamed kullanıyordum ne şampuanı ne pişik kremi iyi geldi bize. Hemen sudocrem kullandım geçirdi çok memnun kaldım sürekli kullanmıyorum bir bezini değişiyorum sürüyorum diğer bezinde kullanmıyorum aralıklarla sürüyorum 😊
Roniya petitehatunn eczacı söyledi bu kremi geçen gün ama her bez değişiminde kullanılan bir krem mi peki?
Deletedmom196 Smhdmr beniö doktorum pişik önleyici kremlerin sürekli kullanılmaması gerektiğini söylemişti bana mantar yapabilirmuş hatta benim ablamın kızı öyle oldu sürekli bez değiştirdiğinde penaten sürüyordu çok kötü mantar oldu ve uzun süre iyileşmedi. Doktorumun tavsiyesiyle hamazinc aldım pişik olmuşsa bi iki kez sürüyorum hemen iyileşiyor. Onun dışında da hiç bişey kullanmıyorum
Deletedmom196 Roniya ıslak mendille değilde pamukla filan temizlemeyi demediniz mı. Kaka yaptıktan sonra benim oğlumunun ki de kızarıyor ama bişey sürmüyorum biraz açık bırakıyorum bi süre sonra geçiyor.
Smhdmr Mihraninannesi yaaa evet biliyorum ama zeytinyağı,kantaron yağı bunlar bile etkili olmadı İnan ki... bepanten de etkili olmadı... bebeğimin cildi bembeyaz ve çok alerjik... diş çıkarma evresinde oluncada ağzının kenarları yanaklarıda kırmızı kırmızı leke oldu... doktor hipokort verdi ama ben onu bepantenle karıştırıp sürüyorum geceleri yatmadan sadece...
Baby59 Roniya eger suan cok pisikse trevazole hamazinci karistirip sabah aksam sur normalde popolin kullaniyorum cis ciltle temas etmiyo elime surup test ettim bn