Kizlar bebekliginden beri dogru duzgun uyumuyor 1 yasina gelmis gece sabaha kadar 7 8 defa kalkiyor ne yapsam olmuyor mama istiyir su istiyir bir türlü uyumuyor gündüz uykusu desen hic yok iglenleri 1 saat falan artık yemin ederim imdat diye bagiricam tek basima bakiyirum afedersiniz tuvalete banyoya bile birlikte giriyoruz 5 dk kendime kalmaya ihtiyacim var o da yok bagirmak yada kizmak istemiyorim kizima ama artık sinirlerim yiprandi ne yapmaliyim bur cozum yolu bulun ne olur kafayi yemek uzereyim😭😭