Mehtab Merhaba. Bebegim 2 aylik. Surekli kayinvalidemin kucaginda onun kucaginda uyuyor. Bende korkuyorum ki benim kokumu unutur onun kokusunu anne kokusu bilir. Oyle bir sey ola bilir mi ?
beyzzsenturkk_ Mehtab bebekler annelerini asla unutmazlar 9 ay boyunca aldıkları tattıkları tek şey biziz bizim kokumuz tenimiz nefesimiz kalp atışımız dahi o yüzden korkma güzel anne 💓
aman-aman Mehtab benimkide aynıydı hiçbirşey olmuyor bırak alışsın işin düşünce bırabiliyorsun ama tabiki ayırt edebiliyor
Meriskus Mehtab saçmalama seninke arandaki bağ gibi kimseyle olamaz ama sen yinede sık sık kendin temas et canım
Mehtab silaa66 iste anlamiyorlar sanki cocugu o dogurdu surekli gelip aliyor benden. Bende her seferinde soyluyorum olmaz boyle diye iste anlamiyor
beyzzsenturkk_ Mehtab isterse herkese gitsin kucak kucak gezsin eninde sonunda seni arayacak hic merak etme bunu farkettiğimden beri bi göğsüm kabarıyo bi pofpoflanıuorum😂😂 nasılsa anası belli danası belli geri bana gelecek diyorum😂
Mehtab beyzzsenturkk_ ayyy canim cok guldum. Cok dogru bir bakis acisi bende kendimi aynin sizin gibi sakinlestiricem
1gulceninannesi beyzzsenturkk_ tahmini ne zaman oluyor bu 😃 benim kuzum yabancılara bile gülücük atıyor herkeste duruyor uyumlu olması güzel ama biraz da bazılarında mızmızlansa keşke diyorum ( bazılarını tahmin edersiniz) 😁😁
beyzzsenturkk_ 1gulceninannesi 6. ayda başlıyor ayrılık kaygısı isteseniz de başkasına gitmiyor ama şu an 8 aylık mesela herkese gidiyo gidiyo sonra bana atlıyo 😂 ama 3-4 aylıkken falan herkesten korkuyordu sadece bende kalıyordu babasına bile gitmiyordu