Baby_5 en son 250-300 bişeydi maalesef cok pahallandı ama trendyolda daha uygun 30 şase var içinde gün icinde 2-3 kere kullanıyordum epey rahatlatıyordu 1 hafta sokakta gezmek zorunda kalmıştım eve sığamıyorduk bayılana kadar uyumuyor ağlıyordu tetagilden sonra en azından kısa da olsa uyumaya bişeyler yemeye basladı şimdi 8 aylık yine kullanıyorum uyku öncesi ve sonrası gün icinde peşine de dondurduğum dişliklerini emziğini veriyorum damağı uyuşturuyor