haahh aynı durumdayız 😅 valla terlemekten hasta ettik😞
biz atlet tişört yatıyoruz sabaha karşı pike örtüyoruz .
kızıma kısa kollu beZ yatıyorum yine sırılsıklam yine sırılsıklam. şimdi beZ koydum geldim sırtına. nasıl yapcam anlamadım gitti. gecede önce sırtı soğuyorsa müflin örtüyorum sabah karşı pike örtüyorum, terliyse müflinde kalıyorum. pazar gününden beri hasta şimdi öksürükte başladı kışın nasıl olacak bilmiyorum 😞