Valla ben artık bakmıyorum neyi yapması gerektiğine yapabildiği zaman yapıyor her şeyi. Şu an 8 aylık olucak ikizlerim düzeltilmiş 6.5 biri göbek üstünde fır dönüyor diğeri epey sürünüyor öne doğru mesela iki el ve dizler üstünde ileri geri sallanıyor 1 aydır falan ama diğer oğlumda yok. Ama gel gelelim mesela diğer oğlum daha erken biberon tuttu daha erken döndü.. evde iki tane bebe olunca karşılaştırma yapıp ehvamlancak çok şey bulunuyor yani ya kafayı yicektim ya salcaktım bende saldım 😂😂 birine yeni özellik yüklenince oo diyorum diğerine de gelir yakında 💁🏼♀️