Bebeğim bugün 2 aylık oldu. Başından beri mama +meme devam ediyoruz ama git gide sütümün azaldığını düşünüyorum sağınca çok az geliyor. Bir haftadır da sağ göğsümü reddediyor. Onu vereceğim zaman ağlıyor. Kuru incir , komposto,dereotu,bestlak damla,rezene hepsini denedim ama bana mısın demiyor?? Ne yapmalıyım bebeğim daha çok küçük en azından az da olsa emsin istiyorum