Bebeğim 2 aylık ama bayagıdır bir burun tukanıklıgı var.yani sümük ya da mukus yok ama kuru kuru burnunun içi kuru bir tıkanıklık var.nedeni nedir.oda için buhar makinesi aldım.nebülizatör aldım.serum fizyolojik sıkıyorum burnuna artık daha ne yapyım sizce 🙏🏻